Såpahöst!

Jag ska inte sticka under stolen med att jag får lite obehagskänslor när sommaren närmar sig sitt slut. Jag håller gärna kvar med sandaler och utan jacka.
Men jag gillar ändå det där med härlig luft, känslan av att vakna med öppen balkongdörr och tempen visar inte 30 grader. Oavsett vad jag än tycker så är hösten här.
Och ska jag vara riktigt ärlig så är det bästa med höstern, alla dokusåpor som börjar! I LOVE IT!
Idag var det premiär av Ensam mamma söker. GALET! Fortsatte med ett avsnitt med Svenska Hollywood fruar! Ännu mer galet! Gunilla Persson skrämmer mig! Hon har tandkött så det räcker för 10 personer... Och killarna som söker en ensam mamma...??? Ja... En dikt om önskar om egna barn är ju helt ok, men kanske inte framför en tjej och 15 andra killar... Och särskilt inte om mamman inte visar överdrivet mycket intresse!
Galet, underhållande, underbart pinsamt! Nu är det höst!

                                      

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Tack snälla Lina! Han är så underbar min lilla pojke :)

Vad kul att du har börjat blogga igen, har saknat dina inlägg!

Hur är det med dina kissekatter?

Kramar

2011-09-08 @ 03:07:11
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: dite

allt bra idag?

följa varandra via bloglovin? :)

2011-09-11 @ 09:09:28
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0