Sola undangömd?

Att sola i bikin på allmän plats är inte min favoritsyssla. På vår bakgård har jag hittat en mysig liten gräsplätt där ingen ser mig. Runt omkring finns några buskar, tvättstugan och några spegelblanka fönster. Soliga dagar så ligger jag där i bikini och läser och bara njuter av att vara själv.
Idag fick jag en hemsk upptäckt! Efter 7 år med samma solställe. Jag fick följa med en kompis till hennes jobb på Swedbank. Kul att se bankens "baksida" tänkte jag. Och baksida, det var det, det vill jag lova. Bankpersonalens utsikt var min solplätt. Ja ni kan ju tänka er hur det kändes. Där har jag legat i lugn och ro och trott att jag varit ensam. Nej då, hela Swedbaks personal har fått sig en kik!
I sommar blir det solning på balkongen...


( Bild lånad från www.google.se)

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Åh va irriterande ja skrev en lång kommentar men den gick inte att skicka de avbröts :/ typiskt.skönt att vi är i mitten av veckan redan! Ska du göra idag? Usch de me de där du skrev när man tror man ligger ensam o solar så finns de folk som kan se en ja föredrar också att ligga ensam o sola.ha en bra dag! Många kramar

2011-03-30 @ 09:13:19
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Oj då har du mycket på gång! Hoppas det går bra med skolarbetet trots inrednings drömmarna :)



Vad skönt att få flytta till en lägenhet!



Jag brukar också sola i balkongen, vet ej om grannarna ser in där men det tror jag inte i alla fall.



Massa kramar till dig

2011-03-30 @ 12:35:00
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: marie

Hej!



Jaa, längtar tills den kommer!! :)



Åhnej vad hemskt när man märker sånt, det sista man vill är att någon ska kolla när man solar..



Kram

2011-03-30 @ 23:57:06
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0