Ikea!

Imorgon ska min mamma och pappa åka till Ikea! Tyvärr kan jag inte följa med för jag ska jobba. Igår kväll satte jag mig med Ikeakatalogen och skrev en liten inköpslista. Jag tänkte att om de ändå ska dit så kan de ju handla lite till mig med.
När vi i eftermiddag gick igenom min inköpslista så hamnade slutsumman på över 6000 kr! Opppss!
Men ska man flytta så ska man och då måste man ha nytt. Och kan man då skicka föräldrarna att handla så är det ju toppen.
Vi får se hur mycket som kommer med hem imorgon. Jag är glad för minsta lilla grej de tar med sig!
På vägen hem från jobbet idag så passade jag på att handla stora "ute" blomkrukor på JYSK. Det närmar sig och det ska bli så skoj!

Hoppas ni har en härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh vad kul att få handla massa nytt till nya lägenheten!

Snälla föräldrar du har som gör det åt dig :)



Hoppas allt är bra med dig/Kram

2011-04-06 @ 13:45:59
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0