Drömlägenhet!

Innan vi bestämde oss för att bya lägenhet, till den vi ska flytta till om två veckor, var vi och tittade på en 4- rummare. En fantastisk lägenhet, med en utsikt som var obeskrivbar! De som bor där skulle börja bygga hus och visste inte riktigt när de skulle säga upp den. Eftersom hyran var hög och vi kände för att flytta snart så övervägde vi att ta den lägenheten, som vi ska flytta till nu.
Idag fick jag ett mail att min drömlägenhet låg ute för uthyrning! Fick en klump i magen... Har jag gjort fel val?
Tror ni hyresvärden blir lycklig om jag ringer och säger att jag vill byta lägenhet, innan jag inte ens har flyttat in i den nya? Jag kanske skulle testa....


Kommentarer
Postat av: Coquina

Spännande =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-04-27 @ 14:04:31
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Michaila

Kör på drömlägenheten :D

2011-05-27 @ 12:25:10
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0