Social träning.

Stadens brukhundsklubb har haft socialträning med sina fyrbenta vänner utanför mitt fönster idag. Härligt när man har jobbat natt. Fyra hundar som inte alls gillar varandra tävlar om vem som kan skälla mest. Och hundägarna placerade sig inne på ett fik i lugn och ro och behövde inte alls höra hur dessa pälsbollarna höll på att skälla ihjäl sig. Social träning för hunden? Nej, möjligtvis för hundägaren som får njuta av mänskligt sällskap utan ljudet av skallet.

Kolla in den stackarn som bara vågar sticka fram nosen bakom muren... Och lilla valpen som förskrämt kurat ihop sig till en boll. Behöver jag säga att den svart/vita hunden lät mest?

VOV!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Nej stackare jobbigt att höra massa ljud när man försöker/vill sova.hoppas du fick lite sömn ändå.ja de går,massa ikeapaket överallt nu bara :) hoppas få upp och ihop allt snart bara.har du gjort idag då? Ja va nyss iväg och käka amerikans pizza så gott..hoppas du går en bra kväll nu..massa kramar

2010-05-27 @ 19:47:34
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Usch vad jobbigt!Förstår dig precis man kan ju inte slappna av & sova då!

Jag brukar ha öronproppar , annars så störs jag utav alla ljud när jag ska sova.



Ja visst var skorna fina, tycker det e synd att de inte passar mig men jag lägger upp de på tradera , folk brukar faktiskt bjuda :) & själv så ska jag leta efter likadana.



Jobbar du i natt också?

Kramis

2010-05-28 @ 04:13:54
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Dee

sv: ja eller hur, ja vill också ha Beverly hills boxarna! Dom r såååå bra! :D



Tack så mycket ! :D

2010-05-28 @ 09:59:44
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0