Jag skulle dö!

Mycket har man hört, men denna historien tar alla rekord. Iallafall när det gäller mig och min forbi för ormar.

" Ett par i Göteborg hade ett olagligt djur hemma i sin lägenhet. En giftig orm! En dag när de ska mata sitt lilla djur så är den borta. De letar och letar men ormen är borta. De vågar inte gå till polisen och anmäla att det slingrar runt en giftig orm någonstans i Göteborg. De kan inget göra och tiden går...
En dag när kvinnan i förhållandet sitter på toaletten så hör hon ett "plopp" i toaletten. När hon reser sig och tittar ner i toastolen så ligger ormen där. Då har den i flera månader bott i hålrummet som man sprutar dit WC anka medlet. Vilken tur! Frid och fröjd och alla är nöjda och glada."

Jag har sedan jag hörde detta inte vågat gå på toaletten. Ryser av bara tanken av ett ormbett i gumpen. Jag kan ju inte ens se en orm på bild utan att få allvarliga arytmier...



Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0