Bankpersonal!

Om man jobbar på en bank, ingår det då i jobbet att vara sur och otrevlig? Jag var tvungen att gå till banken idag för att skaffa mig en ny dosa till Internetbanken. När jag kommer fram så tittar "kassörskan" inte ens på mig. Jag förklarar artigt att jag gärna skulle vilja ha en ny dosa. Legitimation skriker hon över hela banken. Hon får mitt körkort och direkt efter det så vrålar hon att jag måster lämna in min gamla dosa. Jag räcker över den och får skriva på ett papper och sen kan jag gå. Tack och lov. 5 min på banken gav mig mer negativ enegi än vad jag orkade med!

Kanske behöver bankmänniskorna en ordentlig afterwork eller en kurs i hur man kan le mot sina kunder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0