Drömtydning!

Jag har förmågan att att alltid drömma en massa när jag sover. Allt från att hångla med Robert Pattinson och Björn Gustavsson till att springa på en grusväg i skogen med huggande ormar efter mig.
Har sista tiden haft en återkommande dröm som stressar mig. Det handlar om att jag är ute och reser och jag måste ständigt prioritera min packning. Hur jag än prioriterar och packar så känns det som att jag måste lämna något viktigt. Jag får aldrig med mig allt jag vill! Någon som vet vad det betyder?


Kommentarer
Postat av: linda

Allvarligt Lina jag drommer sadana drommar hela tiden! Jag vaknar upp helt fortvivlad over att min resvaska blev kvar i indien typ med min fina rosa troja som farmor stickat!

2010-07-26 @ 21:13:10
Postat av: Gaymasen

Kanske måste lämna något efter dig? "Överge" något? Ingen aning. Jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer. Sover för djupt tror jag. Haha.

2010-07-28 @ 11:14:13
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0