Hacker...

I min lilla lägenhet finns 2 datorer. En stationär och en laptop. Min favorit är den stationära. Sista tiden har den haft en tendens att "fräsa" och lukta bränt, varav den har fått vila under en lång tid. Idag skulle jag testa och se om den ville fungera... Datorn startade och spann som en katt... Tills jag skulle logga in på blogg.se.
Lösen för användaren krävs. Vansinnig!! Börjar analysera vem jag ska polisanmäla för dådet. Testar 5 ggr med 5 olika lösen. Inget reslutat. Byter dator och loggar in med mitt vanliga lösen! Och VIPS så fungerar det! SKUMT!
Så är det nu så att min blogg aldrig mer uppdateras eller att den försvinner så vet ni att den är "hackad" av någon galning! Inte ens i bloggens värld får man vara sig själv!

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine- Foto-Tankar & Känslor

nej nej...jag trodde det samma då en ruta dök upp med lösenord osv....jag trodde min var hackad me...



antagligen var det fel på blogg.se server...



2010-01-28 @ 02:29:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det stod ju så konstigt att denna surver är inte säker?

2010-01-28 @ 02:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0