Näsblod!

Igår när jag var ute med mina vänner så sprang en tjej på mig. Inte lite lätt när man stöter mot varandra och ber om ursäkt, utan det var en riktig smäll. Kvar stod jag och tittade efter henne och tänke några väl valda ord. Sen känner jag har det blir varmt vid näsan, över munnen...Näsblod. Örk! Sprang mot toaletten, men där var kö. Och jag hade hela händerna fyllda med blod och det hade börjat rinna ner över halsen. Värsta paniken utlöstes, då vakterna som såg mig trodde jag blivit slagen. En kille, kom fram med papper som han hämtat i baren. Och min kompis Erika kom med ännu mer papper. Vi fick tack o lov komma in på toan ganska snabbt så jag fick tvätta av mig och få stopp på flödet. Sen var det bara att gå ut och dansa igen. "Papperskillen" kom fram senare, uppriktigt orolig, och kollade så att allt var ok. Härligt med människor som bryr sig om andra!

Blodiga kramar från mig.


Kommentarer
Postat av: Anne

Ojdå! En riktig stjärnsmäll alltså!

Skönt att du är ok igen, KRam kram

2010-02-21 @ 18:25:04
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0