Paus!

Efter en härlig helg med julfest och kompisfest så såg jag fram emot en härlig och ledig söndag med mina vänner. Men säg den lycka som varar. Mina svärföräldrar kom på besök. Kalla kårar och kyliga rysningar... Och mina känslor var inte fel. Kaffet var svagt, golvet var kallt och min hembakade chokladbeskvi fick ätas med sked.
Paus var mitt enda förslag! Paus från julen, paus från städandet, paus från familjen, paus från allt! Ja helt enkelt paus! Från och med nu och sen en ny utvärdering om en månad!
Mitt liv är nu i paus helt enkelt! Spännande!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

GOD JUL på DIG :)

kram!

2010-12-22 @ 16:37:06
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jenlen

usch då vännen, hoppas det blivit bättre nu med va som har hänt! Tänker på dig & önskar dig en god jul & att du får en fin dag denna julafton! Massa massa kramar så glad att jag skaffade bloggen & fick dig som en vän! :)

2010-12-24 @ 10:52:05
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0