Ensam!

Idag läste jag en insändare i en tidning om en kvinna som älskar att dansa, men har ingen partner eller vänner att dansa med. Kvinnan sminkade upp sig och åkte sedan till en dansbana, själv. Tyvärr blev hon inte uppbjuden en enda gång och hon kommer aldrig mer att åka och dansa själv igen. Men vad modigt av henne! Jag beundrar dem som kan gå och sätta sig på ett fik, gå på bio osv alldeles ensamma. När jag tänker efter så kan det nog vara avslappnande att bara ha sig själv att tänka på. En gammal jobbarkompis till mig åkte till Thailand, själv, i 3 månader. Hon hade sin livs bästa resa. Kanske är dax att utforska lite mer saker, på egen hand?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller med dig, önskar också att jag "våga" resa på egen hand eller andra saker. Att fika/äta på stan o sånt har jag börjat lära mig nu, vågade jag aldrig förr men nu så :P Modigt att åka iväg till thai själv så länge :)

2010-08-21 @ 17:12:31
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0