Down!

När man känner sig som att jorden ska gå under och man inte bryr sig? Så har jag känt mig idag! Lättretlig, arg, sur, gråtandes... Allt är fel! Mens? Ja, men det är väl inte allt? Måste jorden gå under en gång i månaden? Jag har egentligen inget att vara arg och sur över men ändå vill jag bara dra täcket över huvudet och vara ifred. Jag har inte ens svarat i telefon idag. Det är inte lika mig. Antingen är jag påväg att bli sjuk, eller så är min surhet påväg att vända till komplett lycka!?

Hur mår du?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Sånna dagar har vi nog alla, inte roligt men tur att det inte är så långvarigt ;)



Hoppas du får en bra vecka!

2010-08-30 @ 07:14:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Hej

Du har fått en Award utav mig, du kan gå in i blogg & läsa ang det :)Kramis på dig

2010-08-30 @ 22:01:29
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0