Mitt i natten!

Bloggen har verkligen inte varit prioiteten i mitt liv sista tiden. Har haft mycket annat att bry mig om. Men jag vet hur trist det är att kika in i en blogg gång på gång och inget nytt inägg har publicerats. Jag ska försöka skärpa mig.
I torsdags tog jag en extra natt på jobbet! Detta har resulterat i att helgen har varit grymt tuff.
I lördags var jag på namncarmoni. Istället för dop. För Neo. Och det var så vackert. För mig som är så känslig så blev det många tårar. Vackra sånger och vackra dikter till ett vackert barn!

På lördagen passade jag på att träffa kompisar från Malmö och Gotland. Fullt ös! Medvetslös! Nästan i alla fall...

Hoppas ni alla har en härlig dag!

                             

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej snäckan! Skönt att du är tillbaka på bloggen ;)

I dagen BLT finns det en artikel om en ny öppnad underklädesbutik i Asarum. Av en speciellanledning kom jag att tänka på dig! Kolla upp det!

Ha det bäst, KRAM

2009-09-21 @ 07:48:05
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0