Hej alla vackra!

Klockan är snart 02.00 och det är bara 4 timmar tills jag ska börja jobba! Hjälp! Och jag ska ha en stundent! Hjälp igen!
Tänkte berätta om min dröm jag hade inatt. Den var hemsk. Och den handlade om bröllop. Mitt bröllop.
För det första så hade jag en hemsk slöja som täckte hela mig. Sen hade jag en vinröd/ vit klänning, men svarta prickar på pga allt regn...Och brudbuketten var blå... och jag hade en röd BH på mig.... Som lyste igenom hela klänningen... Och vid cermonin så var det inte ens rätt man. Det var en hemsk kille som jag gick på gymnasiet med... Och jag försökte hålla god min under hela cermonin som var kaos. Och tillslut så grät jag för att det inte var Niklas som jag gifte mig med! Antar att det är goda tecken på att jag har gift mig med rätt man! Min älskade man!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej vackra du... Visst är det skönt att gjort rätt val..

2009-09-23 @ 20:32:16
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0