Vilken helg!

Vilken helg jag har haft.
Efter jobbet i fredags så mötte jag upp några kompisar för att först titta på Idol och sen gå ut och äta. Maten var god och sällskapet var mycket trevligt. Alltid roligt att möta nya människor. Och att höra av gamla vänner! Hemma runt kl 04. Vaknade på lördagmorgonen ( Morgon enligt mina mått mätt...). Regnet öste ner så jag låg under duntäcket och lyssnade på regnet som smattrade så härligt utanför fönstret. Kompis spann så härligt brevid. Lite granna huvudvärk botades med en god middag och trevliga vänner som kom på besök. Och sen sjöng vi Singstar. Kvällen avslutades med dans. En riktig toppenkväll. Idag söndag så har det varit blåst och regn hela dagen så det har varit pyjamasparty för min del. Pyjamas, soffläge och lite chips. Mums! Och framförallt, Ensam mamma söker.

Hoppas ni haft en härlig helg!

Puss på er

            

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack för din röst! :)

2009-10-05 @ 09:37:17
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Kickan

Pyjamas party hela söndagen,låter som om min kära hälft skulle umgåtts med dig igår :-)

2009-10-05 @ 11:39:19
URL: http://kickankarlsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kan du hjälpa mig med tips på en blogg som du tycker är fin rent designmässigt? Varför gillar du just den bloggens utseende? Bästa tipsen belönas med länkning i min blogg, så jag är tacksam för alla tips som kommer in ♥

2009-10-05 @ 12:50:27
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0