Lurad!

Alla vet säkert om att jag ser fram emot nya Twilight filmen som snart har premiär! Nya filmen New Moon har premiär den 20 november. Som en överraskning ringer en kompis till mig och berättar att han sett en superbra "parodi" film på New moon, som jag absolut måste se. Jag blir ju jätteglad och springer för att låna filmen för att kunna titta på den direkt. Tjejen som spelar "Bella" heter Jenna Haze berättar min kompis. Vet ni vem det är? Jag hade inte en aning. Laddar framför tvn med lite morotsstavar. Filmen verkar lite "skum". Dålig kvalitet och skådisarna känns väldigt "skumma". Och redan efter några minuter så tycker jag att det går lite väl hett till bland vampyrerna. Och efter ytterliggare några minuter så är Edward och Bella nakna och har värsta sexscenen! Tack min fina vän, men porr är inte min grej. Inte ens sex mellan vampyrer. Väntar på den "riktiga" versionen!


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: jo, jag tog sprutan jag med :) härligt med en sån gympalektion föresten :p

2009-11-08 @ 19:45:58
URL: http://ssarahnordgren.blogg.se/
Postat av: jessi

hehjhej, checka in min blogg,:D skulle bli såå sjukt glad om jag fick en komentar om inte mer;D ställ någon fråga eller vad du vill! kram!:D

2009-11-09 @ 14:16:37
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0