Thiva Diva.

Idag har jag varit min första dag på Thiva. Det var ett glatt gäng som såg till att jag fick en riktigt rolig och lärorik arbetsdag. Man ska ju inte säga annat än att det är spännande att pillra på respiratorer och alla slangar som är kopplade både här och där. Patientens liv i sjuksköterskans händer. Ser fram emot morgondagen då alla slangar ska dras ut och patienten ska klara av att andas och leva på egen hand. Det är en spännande värld på sjukhuset.

Imorgon kommer Annica. Ska bli så unerbart att krama om henne. Längar, längtar längtar.

Hinner nog med ett avsnitt av Varuhuset innan jag somnar. Vilken härlig serie. Saknar 80 talet. Hoppas på detta underbara mode snart igen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Kul att du gillar min arbetsplats!!!

Hoppas att vi kan fika en dag snart, kramis

2009-05-08 @ 07:58:55
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej stumpan! Du har en utmaning att hämta på min blogg !Kram

2009-05-08 @ 16:39:02
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0