THIVA dag 2.

Ja, alla slangar är utkopplade. Eller nej, inte riktigt alla, men de som skulle ut är ute. Bra jobbat. Det var ytterliggare en givande dag på THIVA. Mycket lärorikt även idag. Är glad att jag har två dagar kvar.

I eftermiddag har jag varit en runda på stan. Har shoppat lite hårfärg. Åter igen dax att färga. Ska nog lägga i färgen ute i trappuppgången denna gången. Sist hade jag färg i hela lägenheten och det är inte värt det. Nej nu när vi har en nymålad trappuppgång, målad i svart och vitt, så kan det bli snyggt med lite svarta stänk här och där.

Ikväll har jag varit hos Tina och käkat hemmagjord pizza. Mums. Så skoj att träffa Annica och Anna-Karin. Och självklart Tina med. Imorgon blir det party. Ikväll fick det bli lungt och städat. Ska ju vara städad och fin på jobbet imorgon kl 07. Någon som har ett helgfritt jobb till mig???

Puss och kram och trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0