Semifinal nr 1.

Ja då har resan mot lördagens stora schlagerfestival startat. Man ska inte förneka att startfältet inte är skitdåligt. Det finns små guldkorn. Tyvärr tyker jag att Sverige gjorde ett lamt intryck. Vi kanske tar oss till finalen, men jag blir inte förvånad om det inte blir så. Har en liten favorit i Norge. En söt liten kille med fiol. Han verkar har flirtat sig in i de flesta hjärtan. Kanske blir Eurovision 2010 i Norge? Vore kul för dem.

Idag har jag varit ledig. Har haft en hemsk huvudvärk. Inte ens Pandodil har hjälpt mig. Kom ialla fall iväg på fika med Kicks, Vile, Annie och Maria. Maria är en nyinflyttad tjej. Från Umeå. Jobbar som polis. Supertrevlig tjej. Alltid kul att träffa nya människor. Mysigt med fika. Annie bakade godismuffins med skumbananer och mjölkchoklad. Inte alls äckligt.

Inatt forsätter mitt Beverly Hills maraton. Men innan dess ska sista avsnittet av Varuhuset avnjutas.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0