Ledig dag.

Har idag varit ledig. Avbokade min tid hos min diabetessköterska. Dumt. Ja visst var det, men skönt att få sova ut ordentligt. Nu är jag redo för jobb imorgon. Ska på IS- upplärning på THIVA= THoraxIntensivVårdsAvdelning.
Eftermiddagen tillbringades på stan för att hitta presenter till dem som fyller 50 år på jobbet. Ett seriöst ansvarsområde på jobbet att finna rätt presenter till alla. Tur att det är bytesrätt när de som öppnar sina presenter kräks och tycker att det är hemska saker vi shoppat. Eller så älskar de sina gåvor. Vi hoppas på det.

I eftermiddag har jag varit hos Neo. Han är en ljuvlig liten bebis. Han somnade i min famn. Ja vi är nog på väg att bli bästisar han och jag. Mys!!

Saknar Tina idag. Man får abstinens efter denna ljuvliga lilla tjej!

Puss på er alla.


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej stumpan! Hoppas att du har haft en bra dag på thiva! Vem vet....vi kanske blir kollegor där?!

Kram kram

ps fikadag?

2009-05-07 @ 20:43:20
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Tina (10na)

Jag saknar dig jättemycket min gullesnutt :)

2009-05-08 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0