Lat!

Jag är lat. Ja så är det. Idag hade jag förberett mig för att cykla till jobbet. Klockan 6 ringer min mamma och tycker att det blåser ute och vill inte att jag ska cykla. Hur lätt är det att motstå att bli hämtad och körd till jobbet vid den tiden?? Det var bara att acceptera att mammas erbjudande var det bästa just då och jag slapp rulla på två hjul till sjukhuset. Tack snälla mamma! Men imorgon ska jag nog cykla....

Nu är det stora förberedelser inför kvällen. Grillen ska tändas och kläderna strykas. Att jag är så trött att jag håller på att svimma får vi bortse ifrån ikväll. Nu blir det party. Håll tummarna på att det blir en trevlig kväll med många äventyr.

Kram kram kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas att du hade en trevlig kväll stumpan! Kram

2009-05-10 @ 09:54:07
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0