Godmorgon Världen.

Vilken underbar dag det verkar bli. Det var en vacker soluppgång och fåglarna kvittrar. Ser ändå fram emot att få komma hem till min säng och få sova efter en natta på jobbet. Gäsp...

Vilken helg det har varit. Trots jobb så har det hunnits med en hel del annat. Lördagen tillbringades i sällskap med Tina, Anna- Karin, Annica och Elina. Vilka tjejer. Grillning på taket och sen fest hos Tina.
Innan utgång så skulle Tina hjälpa mig med frisyren. Alla som tr'äffat mig vet att jag gillar när håret står åt alla håll och kanter. I badrumsskåpet hade Tina "volympulver" eller vad man nu kunde kalla det. Var ungefär som att hälla potatismjöj i håret och gnugga in detta för att få en riktigt cool volym. Jodå, volym blev det. Men fy så det kliade. Nej, inget mer pulver i mitt hår. Nästa gång tupperar jag med kammen.

Nu ska jag äta frukost innan jag ska gå hem och lägga mig.

Ha en härlig måndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Sov gott stumpan! Vi hörs....

2009-05-11 @ 07:51:18
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0