Abstinens.

Idag har jag upplevt vad jag tror kallas abstinens. Efter Cypern. Åhh vad jag längtar tillbaka. Jag ska ta och kidnappa Tina och sen ska vi åka tillbaka och bara sola och bada.

Idag när jag vaknade kl 16 blev det en tur ut i stora stan. Jag passade på att lämna in min BH på lagning. Om jag nu köpt en BH för nästan 900 kr för en månad sedan så ska man väl inte behöva acceptera att behöva ha en vass bygel rakt upp i armhålan? Det gör ju ont. Nej de får göra vad de vill med den, men lagas ska den, annars får de snällt ge mig en ny.

Fortsatte in i skoaffären. Hittar aldrig några skor. Blir barfota hela sommaren.

Ica för middagsshopping. Gallerix för kortshopping. H&M för lotionshopping. Innan jag gick hem så ringde jag min underbara Kicki för att kolla om hon ville sola en stund på taket. Då är den galningen på väg till Växjö för att springa Vårruset. Jag hoppas verkligen hon överlever detta och kommer hem snart igen. Jag blir ju nervös.

Nu är jag ledig till torsdag eftermiddag. Underbart. Ikväll blir det säsong 6 av Beverly Hills. I love it!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0