Underbara fredag!

Igår hann det inte bli någon uppdatering här i bloggen. Precis som planerat så var det en fullbokad dag och den blev bättre än jag hade väntat mig.
Ja, jag överlevde jobbet, fast det var knappt. Men mina patienter verkade nöjda så jag får vara glad över det. Lyckades smita hem lite tidigare för att hinna hoppa in i duschen innan after work på Olearys. Kl 16 var det dax för mitt första glas vin. Trevligt sällskap, god mat och lite mer vin.
Kl 17.30 ringde Linda. Ja hon kom faktiskt och det är jag riktigt glad över. Vi började kvällen med ett besök hos min mamma och pappa. Sen fortsatte vi hemma hos mig. Jag Linda och en Bag in box med Maurovin. Minnen minnen minnen. Jag har inte skrattat så mycket på flera år. Det var underbart roligt. Tack Linda.
Efter vi tömt boxen så gick vi till Nivå. Där var ganska folktomt och jag hade hört att det skulle vara trevliga människor på Olearys så vi gick dit, vilket var ett bra val. Där var det mys, dans och lite mer vin.
Som ni säkert förstår så fick jag snart inte ner så mycket mer vin utan jag fick snällt gå hem innan jag skulle somna ståendes på dansgolvet. Linda fick komma när hon dansat klart, vilket var lite senare än jag.
Men hon låg i alla fall på madrassen när jag kom upp idag. Det blev slapp på soffan med dunkande huvudvärk. Sådana här solskensdagar borde man har mörkläggande gardiner i hela lägenheten.
Linda åkte kl 11 och jag kände att jag var tvungen att sova mer. Nu känner jag mig utvilad och redo för kvällen. Ska äta middag på Olearys med kompisar. Olearys känns som mitt andra hem just nu. Men vad gör det så länge man har trevligt?

Tack alla som gjort min fredag till en underbar dag!

Puss Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0