Tokshopping!

Ja i alla fall för min ekonomi så blev det tokshopping. Kände att det var det enda rätta idag. Efter jobbet så tog jag mig en behövlig avslappnande runda på stan i min ensamhet. Det var så skönt. Det enda jag egentligen planerat att handla var hårspray men det slutade inte där. Jag började med hårfärg, hårgele, lotion och duschcream. Fortsatte till skoaffären med två par skor. Vidare till bikiniaffären. En snygg svart bikini för ynka 650 kr. Som hittat. Shit alltså. Det krävs sina meter tyg för att täcke en val. Och speglarna i provhytterna?? Det kan ju inte vara mänskligt att en spegel lägger på ca 35 kg på en människokropp. Jaja, man kan ju alltid skugga någon på semestern.
Väl hemma så kändes det genast lite bättre. Men kände att shoppingbehovet satt kvar i kroppen. Det blev en provbeställning av 4 par nya glasögon som jag ska kunna använda som solglasögon. 2 par kan man ju kosta på sig så här till sommaren.
Kvällen har tillbringats vid datorn och telefonen. Pratat med Karin som kommit hem från Norge. Beställt personbevis och EU medlemskapsbevis för sjukvård och annat krafs. Det är minsann inte bara att sätta sig på planet och njuta av ledigheten. Det krävs sin planering. Men det blir det värt när jag väl är där!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med semester! När åker ni? Vi sticker 2 april till Egypten, till sol o bad! Kramar Linnéa

2009-03-04 @ 09:28:36
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0