Samlag i stan!

Ja när jag inte kunde sova igår kväll, precis som vanligt, så satte jag på min favorit DVD serie. Sex and the city. Tycker att Samlag i stan är ett utmärkt samlingsnamn för denna serier. Och alla tjejer i åldern 15- 30 borde titta och lära. Det är en riktigt bra serie i alla kategorier. Samtidigt som man följer denna serien så borde man titta på Beverly Hills och Melrose Plece. Sen är man klar för verkligheten. Jag är grymt nöjd att jag är uppvuxen men parabol och dokusåpor från USA. Redan i ett tidigt stadie så kunde man allt om sex, samlevnad och äktenskap. Att man blivit konfirmerad är en guds gåva. Och lika så ett äktenslap. Dessa serier är mycket bra att kolla på i samband med kunskap om lagar och paragrafer. Man vet exakt sina rättigheter.... Och mannens skyldigheter.

Idag kom en film jag har längtat efter att få se. High school musical 3. Skit samma om jag är trött imorgon för denna filmen måste jag se innan jag går och lägger mig. Kan inte vänta på att veta hur det ska gå för Troy och Gabriella. Har ni inte sett dessa filmer än så är det hög tid. Man blir så glad av dem.

Hoppas ni alla haft en bra dag.

Vink vink


Kommentarer
Postat av: Anne

Hallå! Earth is calling.....Dax att komma ner nu Lina till oss andra!

Kram

2009-03-05 @ 18:56:16
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0