Mogwai.

Jag har alltid trott att Mogwai var ett häftigt pojknamn men inte det. Mogwai är den söta lilla husdjursliknande björnen som inte tål vatten. Får han vatten på sig så får lilla Mogwaien, som i filmen, Gremlins, kallas Gizmo, panik och sprutar ut hårbollar som förvandlas till hemska monster. En 80-tals skräck. Leter med ljus och lykta efter denna filmen. Har du den och vill sälja den så hör gärna av dig.

För övrigt så har jag en film till salu. Jag glömde avbeställa månadens DVD och nu har jag två upplagor av: - Patrik 1,5. Onödigt. Vill du köpa den så har jag ett nytt exemplar till salu. Hör gärna av dig i så fall.

Puss på dig.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag har den ;)

2009-03-07 @ 14:30:17
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0