Mitt i mailen!

När jag ska kolla mina mail idag så hade jag 147 olästa mail i min inkorg. Bara att börja kolla igenom. Mitt i raden var det ett mail från Kerstin från BLT som undrar om jag kan tänka mig att vara med i ett tidningsreportage angående mitt efternamn. Snacka om att bli nervös. Jag vågade inte säga ja med en gång utan mailade artigt tillbaka och frågade vad de hade tänkt sig. Jag ställer ju inte upp på mindre än en egen bilaga. Haha. Helst skulle jag vilja ha med min lillebror i reportaget eftersom han också har bytt efternamn, men han var inte intresserad av det. Dumma Carl.
Vi får se vad det blir av det. Operation övertalning av Carl Frostängel har börjat.

Idag skulle jag fika med Tina men den stackarn fick en akuttid till tanddoktorn för att dra ut en visdomstand. Stackars Tina. Krya på dig nu så tar vi fikan en annan gång. Snart.

Har beställt mina solglasögon idag. Hoppas de blir lika snygga som jag tänkt mig.

Nu ska jag äta frukost.

Kram


Kommentarer
Postat av: Catrin

Klart du ska ha en egen bilaga...

Kram på dig och ha nu en skön helg

2009-03-06 @ 16:57:52
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0