Lyxiga måndag.

Idag blev jag väckt av min chef som ringde kl 09. Jag var totalt väck och frågade varför hon var inne och jobbade en söndag. Snacka om att inte ha koll på dagarna. Men är man ledig en måndag så kan man lätt tro att det är söndag. Jag somnade om och hade en skön sovmorgon.
Frukost kl 15.00.
Lyxigast med denna dagen var att få bli bjuden på middag. Så gott. Det serverades fisk, sallad, ris och sås. Efterrätten bestod av hemmagjord ingefärsglass. Det va mycket trevligt sällskap, 2 söta killar. Och min man var på jobbet och kunde oturligt nog inte vara med. Men det var trevligt ändå. Det är underbart med trevliga killkompisar. Ena killen har jag inte träffat på över ett år så det var extra roligt.

Dagens överraskning var att en kompis från Irland ringde och talade om att hon skulle komma hem och hälsa på. Till saken hör den att hon var hemma för ett tag sedan men hörde då inte av sig till mig vilket resulterade i att jag var besviken. Det har gått 5 år sedan vi sågs. Nu idag så hörde jag i alla fall av henne och det var trevligt. Återstå att se om hon hör av sig i veckan. man vågar inte hoppas för mycket. Men det vore roligt att träffa henne.

Idag har jag känt mig riktigt glad. Det är härligt att göra det utan någon speciell anledning.

Imorgon ska jag träffa min Helena. Hoppas på att få känna några små bebissparkar.

Hittade en bild från någon konstutställning på Aftonbladets hemsida idag. Tycker att bilden är vacker. Kanske för att man vet att det är ett hjärta den håller i handen. För mig betyder bilden kärlek. Vad betyder den för dig?

Hoppas ni alla har en bra dag!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 17:13:38
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vännen från irland har landat och bor i bräknehoby med lillasyster! Kram!

2009-03-17 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0