Jävla nöt.

Ja det kan man kalla henne på Thairesturangen. Jag har hela veckan längtat efter att få frossa i thaimat denna fredag. Får jag vad jag beställde? Nej! Vem vill käka friterade bläckfiskringar med jordnötssås? Inte jag i alla fall. Om jordnötssåsen i alla fall smakat jordnöt så kanske det varit ok men nu smakade den en blandning av en miljon kryddor med några jordnötsbitar i. Inte ens bläckfisken var god. Nu är jag sur. Och fortfarande hungrig.

Imorse kom jag ialla fall upp 10 minuter efter bestämd tid. Men jag var klar när min chaufför var utanför. Det var ösregn dagen till ära. Och min jacka var kvarglömd på jobbet.

Kvällen är fortfarande en olöst gåta men jag har några alternativ som jag väljer mellan. Men först blir det en timme på soffan.

Hoppas ni alla har en härlig fredag.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Blackfisk med jordnotsas? Na usch vad ackligt..thaimat ar kattamat.

2009-03-27 @ 18:32:19
Postat av: Anne

Lilla stumpan! Det är inte bra att bli så arg...hoppas att kvällen blir bra! Kram

2009-03-27 @ 18:51:47
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0