Ingen lyxig onsdag!

Om både måndag och tisdag varit lyxiga så var onsdagen det inte. Idag har det varit en vanlig onsdag.
Passen hämtades på polisstationen. Trots att jag påpekade för den där tjejen i receptionen att det inte var jag på bilden så envisades hon med att det var det visst. Hon måste vara blind. Hur kan man som polis lägga på 2 kg kajalpenna och 4 kg ögonskugga på ett passfoto? Ni ska vara väldigt glada att min kamera fungerar så jag kan lägga ut denna bild!

Imorgon kommer inte varmvattnet att fundera i min lägenhet. Få passa på att duscha ikväll. Kan lätt bli en förkylning om man tvingas ducha i vatten som har en temperatur på minus.

Imorgon ska jag utmana polisen och cykla hem. Jag har fått fina cykellysen av min mamma som blinkar hysteriskt. Blir väl stannad för att störa mina medtrafikanter.

Har fått en underbar nominering på Catrins blogg idag! Ska försöka få upp detta på min egen blogg- När jag har tid. Men tack snälla söta Catrin. Det värmer som bomull runt hjärtat.

Nu ska jag hoppa ner i min sköna säng.

Puss på er alla.


Kommentarer
Postat av: B

Varför blinkar din mamma hysteriskt?

2009-03-19 @ 00:27:05
Postat av: Lisen

Skratt rakt ut!

2009-03-19 @ 19:19:17
URL: http://farodota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0