Härliga söndag

Idag är det söndag och jag gör absolut ingenting. Ibland är det så skönt att ha en blank dag i kalendern.
Blev väckt av telefonen idag, med en förfrågan om jag ville jobba extra inatt. Efter lite fundering så blev svaret nej. Jag behöver en ledig dag.

Lördagskvällen var mycket trevlig. Melodifestivalen var bra och Petra Mede gjorde riktigt bra ifrån sig. Så gjorde ävens kvällens artister och det var för en gång skull en av de bästa låtarna som vann. Det var ett grymt framträdande och låten är riktigt häftig. Min rankning var inte helt ute i periferin utan jag hade Rankningsmässigt 2 av 3 rätt. Tyckte dock inte att EMD var värda en tredjeplats. Tur att Danny är söt i alla fall så det var något bra med deras nummer.

Efter detta så kom det en samling glada brudar hit. Kvällen fortsatte med Singstar, Svenska shlagerhits. Vi hade riktigt trevligt. Tur att man har snälla grannar som inte klagar.

KL 01 var det dax att gå ut i regnet för att traska till Nivå. De andra tjejerna traskade snart iväg till Schlagerbaren, medan jag valde att vara kvar på Nivå och vara social. Det är alltid roligt att vara där, för det finns alltid en massa människor som man känner. Hade jag inte jobbat på förmiddagen så hade jag nog klarat av några timmars dans men det blev  hemgång, en stund på soffan och sedan snarkning i sängen. En helt perfekt lördag.

Denna söndagkväll ska fördrivas med skräckfilm bakom en kudde.

Hoppas ni alla är nöjda med helgen och njuter av er söndag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

Ska du hoppa på GI-tåget nu eller var det "bara snack"?

Akta dig för skräckisar, du kanske inte kan sova sen! Kram kram

2009-03-15 @ 19:29:39
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0