Godmorgon.

Vad jag har sovit gott. Brummande lastbilar och solsken utanför det öppna fönstret är som ljuv vaggmusik. Jag har sovit mina behövliga åtta timmar och känner mig nu piggare än på länge. Om tre timmar börjar jag jobba ytterliggare en natt.

Dagens fundering. Hur farligt är det med paracetamol egentligen? Hur mycket Alvedon och Panodil kan man trycka i sig utan att det blir skadligt för den stackars levern? Vad händer om man tar 4 tabletter än den rekommenderade maxdosen på 2 tabletter? Tar levern upp mer än 1 gram paracetamol? Finns det någon duktig människa som kan tala om det här för mig?

Nu ska det fixas frukost.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anne

Dagens tips! Kolla Fass!

Ha en bra natt! Kram

2009-03-09 @ 18:17:39
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0