Girlsnight.

Idag fick cyklen stå. När jag vaknade idag så var det snöstorm. Fan med. När jag äntligen var igång. Skulle nog cyklat trots snön om inte min snälla mamma ringt och sa att hon körde mig. Mamma stod snällt utanför med bilen uppvärmd kl 06.30. Tack snälla mamma för detta.
När jag väl slutat för dagen så var det värsta vårvädret. Vackert solsken och fågelkvitter. Jag tog mig hem med bil trots det.

Försökte hålla mig vaken tills halv fem då det var fikadax. Långfika blev det mellan 16.30- 20.00. Det visade sig vara "Girlsnigt" i gallerian och det var mysigt att sitta och bara titta på folk och skvallra med Johanna och Terese. Konstigt vad man alltid hittar roliga saker att prata om. Alltid lika lärorikt att träffa dessa tjejer. Det var en riktigt härlig " Girlsnight".

Fick ingen semester beviljad imorgon. Trodde jag skulle börja gråta vid beskedet. Förstår inte hur jag ska orka stiga upp en morgon till. Det är över mitt förstånd.

Puss och kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0