16.488.

Så många steg visar min stegräknare idag. Bra jobbat Lina. Är dock sur för att cykeldoktorn behöver en hel vecka på sig för att laga en cykel. Helt sjukt. Tar ju längre tid att byta däck på en cykel än att bli frisk efter en CABG operation. Ja i många av fallen i alla fall... Trots träningsvärk efter gårdagens promenad så var det skönt med en kort promenad idag.

Idag stod det i mitt horoskop: Alla vill ha dig och ingen kan motstå dig. Låter ju underbart Har dock inte märkt av detta än idag. Någon som har glömt att höra av sig och berätta något idag? Var inte blyg iså fall. Det är ok att vilja ha mig! ;)

Eftermiddagen har tillbringats med min kompis Em och hennes ljuvliga son Adrian. Vilken fantastisk liten bebis. Kanske gillar jag honom för att han gillar mig. Barn brukar annars tro att jag är värsta monstret och skriker hysteriskt när jag närmar mig. Men inte Adrian. Han är min kompis. Tack Em för de goda muffisarna och den supergoda salladen. Kul att träffas. Det var ju ett tag sedan.

Imorgon är det ett år sedan min fina mormor dog. Jag kommer att vara ledsen hela dagen. Ledsen för att jag saknar henne så mycket.

Puss och kram på er.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vad hände med YOUTUBEfilen ??



Ha en bra dag

2009-03-31 @ 06:53:15
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Linda

Lever mormors pojkvan fortfarande? Vad hette han igen? Gosta?

2009-03-31 @ 10:14:53
Postat av: B

Imponerad av stegen, way to go. Vi kanske kan samgå vid tillfälle?

2009-03-31 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0