Timbank!

Jag tycker om min chef idag! Hon ringde idag och frågade om jag ville förlänga min ledighet till onsdag!! Och vad svarar man på det?? Självklart! Jag fick timbank både idag och imorgon!! Så underbart!

För att utnyttja dagen på bästa sätt så sov jag bara till 13.30! Traskar upp på stan för att lämna in mina 50 finaste bilder från nyårsafton! ( Present från jobbet! ) De 50 finaste bilderna ska lämnas in på en skiva för att sedan förvandlas till ett fint minnesalbum!! En söt kille tar emot skivan och ska testa den i maskinen! Han grejar och har sig men det fungerar inte!! Tillslut gör han någon specialversion och vad upptäcker han då! Skivan är tom! Tekniska Lina har lyckats igen! Pinsamt! Bara att traska hem och göra rätt och göra om! När jag kom upp nästa gång så hade de stängt!

På vägen hem från fotoaffären så insåg jag att det är lite väl kallt att traska i indianmockasiner! Huu så jag frös om tassarna! Passade på att smita in i Wedins skoaffär! Har länge tittat på ett par svarta indianskor ( Inte mockasiner!!) Långa indianfransar som låter så roligt när man går! Har dock tyckt att priset varit dyrt! 698 kr!! Vart eftersom har priset sänkts... 599...499...399...299...199 och nu 129!! Jippiii!! Och när jag skulle betala så blev det ännu bättre!! Det va ytterliggare avdrag på priset så jag betalade 64 kr!!!! Är det inte underbart!!!!!

Precis innan jag ska gå in i min trappuppgång sitter det en man med en Mopshund innan för jackan! Vovven frös om tassarna sa han! Inte konstigt att jag med frusit om mina tassar!

Kvällen har jag tillbringat i köket och lagat mat till min mamma och pappa!!
Ikväll är det en bra film, 13 snart 30! Så söt liten film! Den måste ni se!

Ha en bra Trettondagsafton!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Va! Mockasiner? Jag vill gärna se en bild!

Härligt med timbank...synd att tiden måste tas igen:(

Ha det bra och njut av all din lediga tid! Kram

ps hur dax vågar jag ringa dig imorgon?

2009-01-05 @ 20:50:15
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0