Till Salu!

Jag har en vinkaraff som jag vill sälja! Någon som är intresserad??? Den heter Hope och är på 1,2 L och har lila prickar på sig! Det är så här... Min make Niklas har en syster! Niklas syster ha inte alla tomtar på loftet, snarare inte en enda! Där är såååå tomt! I samband med vårt bröllop så har hon frågat mig ett X antal ggr vad vi önskar oss och jag har vänligt men bestämt svarat att det är pengar till en resa som gäller! Vidare har jag berättat att om man kommer med någon prydnadssak så får man snällt ta den med sig hem!
Några dagar innan bröllopet så frågar systern Niklas vad vi önskar oss och han ger samma svar som jag att det är pengar till en resa som vi önskar oss!
Och vad får vi!?! En jävla vinkaraff!!!! Kunde ge mig fan på det! Så nu vill jag inte ha denna hemska sak i vårt hem utan jag hoppas att någon snäll läsare kan tänka sig en vinkaraff med lila prickar på! Jävligt billigt vid snabb affär!
Kan man samtidigt starta en fond som heter: Utrota dem man inte gillar!!??

Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

Men du.....Du kan väl använda den nån gång när du har saft kalas! Ha ha ha ha

Ha det bra! Sov gott & Kraaaaaam

2009-01-15 @ 07:48:58
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Catrin

haha !! Du är rolig du...

Tyvärr tycker jag inte om lila annars så ;)



Men du jag ska berätta vad jag fick av min syster när jag fyllde 35. En.... Håll idig......





En ÄGGKOKARE !! Ja, det är sant. Jag flyttade hemifrån när jag var 18 och har det jag behöver i köket... Behöver absolut INTE en äggkokare...

Äggkokare hade man på 80 talet inte på 2000talet, inte enligt mig iallafall....



Jag sålde den på loppis senare den sommaren för 45 spänn... Väldigt nöjd med det eftersom inköpspriset var på 39:90... Jo prislappen satt kvar ;)



Ha en fin kväll vännen !!

2009-01-15 @ 22:35:45
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Therese

antar att niklas syster inte läser din blogg:) du e för go!

2009-01-16 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0