Stess stress stress!!

Vet egentligen inte varför jag känner mig så stressad! Kanske för att jag inte vet var min mamma och pappa ska bo när de inser att de aldrig hinner renovera klart lägenheten innan de måste flytta ut från huset! Käre min tid! Katastrof! Det får bli en husvagn i ett par veckor!

Idag fick jag sovmorgon till kl 08! Så skönt! Har varit på A-HLR utbildning! Repetion! Riktigt trevlig! Och man är glad att det är en docka som ligger där och leker död!

Under denna förmiddag under tiden som jag står och gör hjärtkompressioner så känner jag något vasst i armhålan! Jäkla BH bygel! Tar komp på eftermiddagen bara för att bege mig till närmaste BH affär! ( Den BH som beställdes för ett par månader sedan har fortfarande inte kommit....) Så istället fick det bli en blå svart historia! Prislappen klipptes av i affären och BH:n fick snällt sitta på! Underbart! 755 kr på REA!

Igår fick jag förresten en present från Nova! Vi har ett underbart par på jobbet som skaffade sig en hund för ett par månader sedan! En ljuvlig liten varelse! Och nu i bröllopsgåva fick vi ett vackert glashjärta av lilla vovven!! Tack snälla söta!!

Fösöker få min dator att acceptera bilder jag vill lägga in men det går inte så bra! Men håll ut, snart kommer de....

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja Novas matte är den snällaste människa som jag känner! Hmmmm dyr Bh! Men man måste ju ha de "kopplade" ha ha ha ha ha

Kram

2009-01-09 @ 15:33:47
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0