Näbbmöss!

Idag har mina katter blivit världens lyckligaste! De fick present! De fick varsin virkad näbbmus, fylld med kattmynta! Ovän har sin mus med sig vart han än går och vaktar den med sitt liv! Detta måste jag rekommendera till alla kattägare! Min kompis Anni virkar dessa söta möss och säljer dem till förmån för Kattkommando Syd! Kan man både göra sin katt lycklig och se till att en annan katt får mat så ska man passa på tycker jag!
Vill man ha en mus så kan man kolla in en aution på Tradera.se och sedan söka på KKS. Eller så mailar man mig! Kom igen nu och köp näbbmöss i mängder! Blir förfrågan stor kanske jag till och med tar mig en virkarkurs och lär mig virka dem! Vore häftigt! Pris 15 kr styck, men vill man betala mer så går det självklart bra!

Idag höll en hundägare på att bli av med sin hund pga mig! Hur kan man vara så vårdslös att man binder en hund som skäller hyteriskt utanför gallerian!?? Och det var inte i 2 minuter utan efter 30 minuter och hunden skällt utan uppehåll så började jag leta efter numret till polisen! Stackars hund! Och stackars mig som skulle försöka sova! Tur för hundägaren att han kom och tog sitt odjur därifrån! En gång till och jag lovar att polisen kommer!! Grrr och Vov!

Min underbara lördagnatt ska jag tillbringa på jobbet!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Usch din stackare som ska behöva jobba i natt! Ska tänka / drömma om dig;)

Kram

2009-01-17 @ 20:16:22
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe... mina busfrön tackar mer än gärna ja för varsin sådan där liten söt näbbis;)

2009-01-18 @ 23:27:14
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0