Mys!

Idag har det varit en mysig dag! Jag fick sovmorgon till klockan 08.00! Efter detta fick jag tid att sitta med mitt ansvarsområde på jobbet! Något som jag borde har gjort för längesedan!! Men jag är nöjd med dagens utveckling! Och att jag har fått ha mina ringar på mig hela dagen!!

Eftermiddagen tillbringades för ovanlighetens skull i en lägenhet! Jag har mardrömmar om denna betongklump! Jag kan inte för mitt liv förstå att det ska kunna bli en bostad inom den närmaste tiden!
Jag sysselsatte mig med att äta och trycka i 16 pluggar i dörrkarmarna!! Applåder!

Kvällen har tillbringats hos Mimmi! Hon har bjudit på underbar lasange för att önska Honey lycka til med Narkos studierna! Grattis Grattis Grattis!! Från hennes nyårsresa till Canada passade hon på att köpa mig en parfym!! Tack snälla Honey! Den var ju så jäkla billig med! Bara 570 kronor!! Nu kan ni minsann få sniffa på mig!

Imoron ska jag till Therese med Johanna och mysa! Ska bli så kul!! Äntligen är det helg!!

Visar några av de bilder Johanna har publicerat på Facebook idag!  Riktigt fina!
Puss på er alla!!







Är det tjatigt med bröllopsbilder så måste ni säga till!!
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anne

Inte tröttnar man på fina bröllopsbilder! Kram

2009-01-10 @ 17:57:52
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men grattis min vän!!! Så fin bruden var!



Kom o hälsa på mig o Signe på vår blogg :-) Visste inte att du också bloggade ju! :-(



Kram

2009-01-20 @ 18:29:43
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0