Kasta!

Jag är sugen på att kasta saker! Ska nog utnyttja tillfället och passa på ett rensa här hemma! Här finns säkert en massa saker att kasta! Har redan tömt en hylla i köket med gamla fula glas!!

Idag har jag passat på att träffa Tina och Annica igen! Igår fikade vi! Hade så jäkla skoj! Jag kommer att sakna Annica nu när hon flyttar hem! Tur att Tina finns kvar! Annica och Tina fick i alla fall varsin present idag! De tar ju sjuksköterskeexamen imorgon! Hurra Hurra Hurra vad de är bra! Ska gå i kyrkan imorgon och titta på dem när de får sina broscher! Många kändisar i klassen de gått i! 4 tjejer som gjort praktik hos oss denna terminen! Ska bli riktigt spännande att höra Annicas och Sandras tal!!

Idag träffade jag en ny mopshund! Den va så söt! Dock missbildad! Han hade tungan snett uppåt och verkade inte kunna få in den! Stackars lilla vovven! Men han verkade inte lida utan hälsade så glatt! Jag vill ha en mops!! När jag väl får den ska den heta Muppen!!

Nu ska här kastas saker!

Puss





Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah.. så söta. Jag gillar oxå mopsar=), de är fina!

2009-01-15 @ 22:43:37
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0