Halsont!

Stackars stackars mig!! Jag har ont i min hals!! Tror inte det är för mycket Singstar denna gången! Nu är det på allvar! Ikväll blir det bara varma drycker! Glögg hade varit gott! Kanske inte så bra när jag ska jobba!
Inatt ska jag jobba extra! Måste jobba av den där timbanken jag skaffade mig förra veckan! Så denna veckan blir det bara 5 nattpass! Blir det inga uppdateringar i bloggen så är det för att jag har avlidit av trötthet!

Igår va det party! Så jäkla skoj! Det va middag hos Therese i Nättraby! Kycklingtaccos med vitlökssås! Så jäkla gott! Med till bordet fanns Johanna, Magnus och Tessans och Magnus 2 små ljuvliga barn! Så söta att man skulle kunna äta dem till middagen! Det va vin vin och lite mer vin! Varteftersom kvällen gick så testade vi alkomätaren! Johanna fick bakläxa eftersom hon inte hade mer än 0,1 i promille en stund innan vi skulle åka! Tessan och jag tyckte vi var lagon när vi låg på 0,7!  Sen kom Johanna och Tessans syster Emma för att köra oss till stan! Först skulle Johanna hem och byta kläder, trots att hon va så fin! Efter nya kläder så var det dax för Singstar hos mig! Niklas vaknade till våra vackra stämmor! Med på vår melodifestival var Emmas pojkvän...
Efter detta så blev det Nivå! Mycket folk! Mycket trevligt! Träffade fina Linnéa! Alltid ska jag avslöja mina innersta hemligheter när jag har druckit lite vin! Haha!

Idag har jag sovit och lagat mat! Ska ju som sagt till jobbet om en stund!
Hoppas ni alla har en underbar söndag!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah vad kul det var att träffa dig! Självklart är din hemlis säker hos mig ;) Hoppas vi kan ses snart! Kramar!

2009-01-14 @ 18:23:48
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0