Glädje, sorg och lidande!

Bara för att man är sjuk så förlorar man kontakten med omvärlden ett par dagar! Och dessa dagar har varit fyllda med glädje, sorg och lidande!

Lidandet är kanske inte så svårt att räkna ut när man är sjuk! Feber, halsont, ont i hela kroppen, huvudvärk och totalt sängliggande! Idag blir det faktiskt blogg från sängen... Öppnar jag en milimeter av täcket så får jag en olidlig frossa!! Brrrr...

Glädje x 2. Kickan och Peppe har äntligen fått sin bebis! En välskapt och vacker liten pojke som än så länge är namnlös! Men stort grattis till er!
Och ett stort grattis till mig som idag kommit in på barnmorskeutbildningen!! Som jag redan har tackat nej till!! Som jag inte vet om jag ångrar eller inte! Visst vet jag att det är barnmorska jag vill bli men jag är inte klar som allmänsjuksköterska än! Och jag kan ju inte bara ringa till jobbet och säga att jag inte kommer mer... Eller?? Känner mig glad att jag kom in i alla fall...

Sorgen är att mamma och pappas katt nu ligger bergaven på djurkyrkogården hemma vid huset... Där ligger många små pälsdjur som ni befinner sig i djurhimlen! Lilla katten behöver nu inte lida mer och vid insomnandet var han lugn och sovande... Tack lilla missen för din tid med oss på jorden! Farväl och sov gott! Det är du värd!

Nu ska jag gråta en stund och käka halstabletter!

Va rädda om er och era djur!
Puss

Kickan och Peppes bebis!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Krya på dig stumpan! Kram

2009-01-19 @ 14:20:46
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anne

Grattis till utbildningen även om du inte ska gå!

Det är nog inte "meningen" just nu :)

Kram kram

2009-01-19 @ 17:17:56
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0