Ekonomisk kris!

Ja idag när jag insåg hur mycket nya grejer jag måste köpa så inser jag att jag kommer att hamna i ekonomisk kris! Vissa grejer brukar man kunna vänta med men nu är allt på akutlistans topp 1 placering!
För det första så MÅSTE vi köpa nya madrasser! Det är hemskt att behöva sova när man känner varenda stålfjäder som står rakt upp i ryggen!! Ja nya madrasser måste köpas snarast!!

Och ny soffa! Mina underbara små katter har använt soffan och fåtäljen som klösbräda och nu ser det absolut inte klokt ut! Kan inte ta hem en människa som det ser ut just nu... Ny soffa är ett måste!!

Och mattor! Alla mattorna har blivit förstörda på ett eller annat sätt och nu har vi bara en enda matta kvar i hela lägenheten! Och den är inte ens fin! Illa! Nya mattor måste det bli!

Det blir ingen resa! Det får bli nya möbler och inredning till hemmet! Trist!
Kan man inte be Bygglov komma och inreda??

Kram

Bild från TV 4:s hemsida! Stinas pool! Och där har jag varit!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jaha, då blir det Norge i alla fall!

2009-01-21 @ 08:24:45
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: AnnCha

Jag hejar på en resa, massa mys och minnen för livet! Hemmet finns alltid kvar att investera i.

Ha det bra vännen. Kram

2009-01-21 @ 09:39:40
Postat av: Linnea

Tack=)! Bugar ödmjukast. Hoppas du känner dig bättre snart så vi kan ses!!

2009-01-21 @ 11:48:22
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0