Bygglov!

Hur många har sett Bygglov på TV 4 idag? Min underbara jobbarkompis Stina och hennes familj har varit med där idag! Huset i Jämjö har fått ett uterum och pool! Det är så fint! Jag fick äran att se det in verkligheten i somras, men då fick vi inte avslöja någonting! Stackars Stina har varit så nervös för programmet men hon klarade det helt perfekt!

Idag är jag ännu sämre! Idag är jag röstlös! Låter som en kvävd utter när jag försöker få fram några ord! Åhhh vad irriterrande!
Blir hemma ytterliggare en dag från jobbet! Drygt!

Önskar jag kunde ligga på en vit sandstrand med vajande palmer och njuta av att vara frisk!
På jobbet är det många som har Norge feber! Man kanske skulle följa med alla som ska åka dit! Då kommer man ju i alla fall utomlands!

Hoppas ni alla är friska och glada!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anne

Visst såg jag Bygglov! Hon är ju underbar lilla Stina! Krya på dig nu stumpan och strunta i Norge, det är kallt där!!!! Kram

2009-01-21 @ 08:14:41
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0