BH och fika!

Igår natt sov jag bara 1 ½ timme vilket resulterade i att jag var mer död än levande när jag kom hem från jobbet igår!! Jag kämpade hysteriskt att hålla mig vaken till rimlig tid då jag kunde krypa ner! Kl 20.30 gick det inte längre och jag somnade påväg in till sängen! Har sovit så gott trotts järnfjädrar i ryggen! Snart är det fredag och nya sängar! Hurra!

Innan jag somnade hann jag ialla fall med att fika med Linnea! Marielle skulle egentligen varit med men hon fick byta pass på jobbet! Typiskt när vi äntligen hittat en tid att träffas!! Jaja vi får snabbt hitta ett nytt tillfällle!
Alltid lika mysigt att träffa Linnea!!

Innan fikan var jag och köpte en ny BH! Kan ni tänka er att den BH:n jag beställde från Frankrike för flera månader sedan äntligen har kommit??!! Underbart! Och den var så fin! Och bara för att jag har fått vänta så fick jag rabatt!! Kunde det bli bättre!??

Nu ska jag till jobbet!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anne

Tjusigt värre då alltså, en bild kanske ;)

När ska du ha tid för att fika med mig då? Ha det bra! Kraaaaaaaaam

2009-01-29 @ 15:17:56
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0