Äckligt!

Idag har jag gjor det jag tycker är äckligast i världen!! Jag har rensar avloppet i handfatet, jag har rensat avloppet från hår i duschen och jag har städat toaletten!! Örk!! Men nu är det fräscht igen!! Stor eloge till mig!!!

Inatt på jobbet var jag riktigt trött! Trots underbara jobbarkompisar så var det svårt att hålla sig vaken! Detta resulterade i att jag har sovit så attans gott idag!

När jag vaknade så passade jag på att prata lite i telefon med Anne! Hon är en fantastisk sjuksyrra som nu läser till IVA syrra! Läs gärna hennes blogg på : www.annef.blogg.se Det va himla trevligt att prata en stund! Men mitt i allt så lägger hon på! Tror jag... Det är vårt nya jäkla telefonabonnemang som strular! Jag ska inte klaga än för jag är ganska så nöjd trots allt! Men händer det igen så ska det där företaget få sina fiskar varma! Vi fick fortsätta prata efter att jag målat tre garderober i renoveringslägenheten!!
Kvällen fick avslutas med gyrostallrik med fetaost! Nyttigt och gott!

Nu kommer bilderna jag lovat så länge... Titta och njut!

Mina vackra skor som kostat 699 kr! Jag betalade 64 kr! FYND!!!


Tavlan som alla våra bröllopsgäster ritat på!


Niklas river tapeter i ett framtida sovrum! Läcker EP lila färg!


Dåvarande bajsbrunt rum! Inte ens kameran klarar av det! Nu i en ny färg....


Det vackra hallon/jordgubb röda rummet!! HJÄLP!!


Ännu ett hemskt lila rum!! Psykakuten nästa!


Hittade Underbara tapeter i vardagsrummet under andra underbara tapeter!


Köket som nu inte finns längre... Och inget nytt heller för den delen...


Fortsättning följer!!

Puss på era alla människor!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ok! Nu är jag vaken, vilka hemska färger!

Jag blev verkligen förvånad när DU slängde på luren ha ha ha...tekniken underverk!

Jag tycker att du har gjort ett riktigt kap med dina snygga stövlar! Skönt oxå att du, datorn och kameran är kompisar igen! Ha en skön dag, kram

2009-01-13 @ 07:29:21
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för din kommentar! :)

Men du, det var riktigt läskigt ;S Bara det inte händer igen.. ;)

2009-01-13 @ 19:32:15
URL: http://pftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0