Vem läser och vem läser inte!??

Har på sista tiden upptäckt att det är fler människor än innan som läser min blogg!! Och jag är sååå glad för det! Frågan är nu hur jag ska kunna underhålla alla så att ni fortsätter att läsa alla inägg!! Det är så jäkla svårt att hitta på något roligt! Har ni något speciellt ni vill veta???

Mina madrasser har jag redan ventilerat 2 ggr! Och de fula näbbmusarna ska vi inte prata om de närmaste veckorna framåt!! Ser dock fram emot att Semona och Anders bokar en helg med oss snart! En helkväll är det minsta vi kan bjuda på! Dessa underbara människor!

Igår träffade jag Anne!! Åhhh vad jag saknar henne på jobbet! Det borde vara förbjudet att sluta första året man börjat! Oki Anne du har varit där längre men inte jag så det är inte rättvist!! Åhhh tänk om man kunde få bestämma alla i personalstyrkan!! Makten är underbar även i drömmarna!!

Puss på er alla vackra!


Kommentarer
Postat av: Anne

Det är härligt att du bloggar, fortsätt med det! Det är bara att söka IVA utbildningen så kan vi bli kollegor igen ;) Kram

2009-02-05 @ 18:52:05
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0