Semesterdag!

Idag har jag haft en semesterdag! Underbart!! Oplanerat så blev det en händelserik lördag!
Melodifestivalen tittade jag på med Helena!! Åhhh vad jag retar mig på det där röstsystemet!! Att Molly och BWO var tvungna att duellera kan jag verkligen inte förstå! De två enda bra låtarna!! Och att EMD kunde gå till finalen med de pajaskläderna!! Det är ju bara Danny som är duktig!! Mattias är ju så nervös att han håller på att kissa på sig när kameran är i gång! Kvällens coolaste outfit stod Alexander Baard för! Ridstövlar, ridspö och ridhjälm! Ok han är ful, men musik kan han göra!! Martin Rolinski är ju lika söt som en karamell som man gärna vill äta upp! Vilken liten läckerbit han är! Och sjunga kan han!!
Helena bjöd på underbart god mat! Fajitas! Det var supermysigt att träffas! Längtar efter den där lilla bebisen som snart ska titta ut! Igår fick jag känna på sparkarna! Det kommer att bli en riktig fotbollsspelare! Så spännande!!!

Efter melodifestivalen åkte jag in till en fest hos en tjej som heter Catarina! Det var party och goda drinkar! Även detta mycket trevligt! Efter detta gick vi på Olearys och dansade loss!! Kvällen avslutades på Michels! Kebab!!! Grejen var den att när vi kom ut från Olearys så var det snöstorm! Det snöade hysterisk med kall blötsnö!! Och jag hade ingen jacka!!  En kortarmad liten kofta! Och råkar hamna på en jäkla isfläck och halkar där mitt på gatan! Så söndagen resulterar i lunginflammation och ett amputerat ben!! Aj aj och host host! Men det var trevligt trots allt och det var skönt att krypa i en varm säng när jag kom hem!!

Idag fick jag ett underbart mail från Marianne! Det handlade om en tigermamma som förlorat sina små tigerbebisar och gått i depression! Då ordnar djurskötaren några små grisbebisar och klär på dem små tigerkläder och tigermamman blir lycklig igen! Visst är det en underbar saga!! Alla kan verkligen älska alla, bara man vill!!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så fint, underbara bilder på de små griskultingarna och sin tigermamma=) Love!

2009-02-23 @ 13:27:26
URL: http://neahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0